tirsdag 20. januar 2009

Jaha! Utfordret!?

Karoline har utfordret meg. Jeg tar utfordingen på strak arm.

4 Favorittprogram: (Jeg ser egentlig sjukt lite på tv...)
- Lydverket.
- Nytt på nytt.
- Syntes Globus 2 var veldig gøy når jeg var lita.
- Korps, eller Orps, på nrk. Fantastisk serie om et korps og en grusom dirigent. Hysterisk. (Ja det er egentlig for barn...)

4 ting jeg gjorde i går:
- Dro hjem til mamman min på fjellet.
- Snøt meg 10 000 ganger. Ish.
- Fikk hostesaft
- Så en veldig interessant dokumentar om Gaza-stripa.

4 ting jeg ser fram til:
- Å få en trivelig jobb
- Å reise en trivelig plass
- Alle de fantastiske konsertene jeg skal på med fantastiske mennesker framover.
- Å bli frisk...

4 favoritterestauranter: (Er ikke så god på restauranter så gjør om til cafeer ;))
- Bibliotekkafeen.
- Choco Boco på Bakklandet.
- Dromedar i søndre
- Brukbar gjør seg også utmerket som café!

4 ting på ønskelista mi:
- ny mobil nytt objektiv en tattovering...
- At jeg blir frisk og at alle andre holder seg friske.
- En jobb på Platekompaniet (høhøh... I wish...)
- Har sjukt lyst til å flytte. Har til og med kjøpt nye gardiner...

4 kommentarer:

  1. Herlig:D Utfordring godkjent!

    SvarSlett
  2. Orps e jo fantastisk! Egentlig barneserie, men så e vi sikkert litt barnslig da! :)

    SvarSlett
  3. Takktakk! :P

    Line, det er lov å være barnslig, faktisk ganske sunt det er jeg ganske sikker på! (hvertfall innimellom) ;D

    SvarSlett
  4. Låne me mæ lista t bloggen min æ Marte ;)

    SvarSlett