torsdag 15. januar 2009

...iinfluueensaa

Jeg er ikke forkjøla. Jeg har influensa. Pappa, ingeniøren, konstaterte det i dag. Hiver innpå med hostesaft og doc-stærk og paracet om hverandre. Deilig deilig.


Jeg har en hemmelighet. Jeg liker Gavin DeGraw. Jeg er ikke lei av "Aaai don't wanna be anything tada tada tada lately" Jeg syns det er kult. Gavin DeGraw er kul (å en smule heit javel okei).
www.myspace.com/gavindegraw

Ellers, når jeg får penger skal jeg kjøpe:

  • Nytt objektiv. (Blir bare verre og verre, har ikke tatt et ordentlig klart bilde siden Roskilde!)
  • Ny mobil! Jeg vil ha sånn med ordentlig kamera på! Jeg vil jeg vil jeg vil!
  • Filmer til de analoge kameraene, artiarti!
  • Sånn helt fantastisk mint-is, nommnomm...
  • CD'n til Jarle Bernhoft. Den står på platekompaniet til sånn nice price å bare gliser til meg. Dust. Skal også kjøpe den Kent-samle-boksen, fiiin! Skal vel egentlig sånn generelt gå litt bananas på Platekompaniet når pengboka sier jeg får lov...
  • Jeg skal på Choco Boco med noen fine mennesker og spise sånn belgisk vaffel. Himmelsk I tell you.
  • Jeg skal kjøpe te i løs vekt, for jeg fikk sånn te-i-løs-vekt-ting til å te i, i koppen. Så kan jeg begynne å drikke sånn ordentlig te! Yey!

Om jeg er blakk? Neida... Bare bittelitt...

6 kommentarer:

  1. Jeg hadde også en liste over ting jeg skulle kjøpe og ting jeg skulle gjøre når jeg fikk stipend! Pengene kom, tingene kjøpt og gjort, og jeg er atter en gang en fattig student... :P

    SvarSlett
  2. Hæii Marte, har blogg du å ja ;)
    Lægg dæ t på lista mi æ, så kan æ følg me litt å ;)
    Bare bra me dæ?

    SvarSlett
  3. Hehe, investeringer Line, investeringer kalles det! ;D
    Hei JorunnTherese! Alt bra med mei! Håpe vi snakkes på hjemmet snart :)

    SvarSlett
  4. du har te i løs vekst her marte - som du glemmer hele tiden - og så har vi funnet cd'en!

    SvarSlett
  5. Stemmer! Søren meg glemt... :)
    Skal komme å hente! :D te og cd

    SvarSlett
  6. jeg var så dårlig da du var her at jeg ikke vet om du fikk det med deg... gjorde du? jeg er også fortsatt syk. kom meg ikke på abelvær heller grrr....

    SvarSlett