onsdag 21. januar 2009

Føkk Jarle Bernhoft og føkk Egil Olsen

I kveld, akkurat nå, as we speak, evt as I write, spiller Jarle Bernhoft på Blæst i trondheim. Jeg sitter hjemme på fjellet og pimper hostesaft. Nomnom. Håper fyrn har planer om heftig festivalering…

Også Egil Olsen ! Tenk det. Spille på Samfundet, på valentines day, når jeg er i Surnadal på fjorårsfest. Unødvendig. Han bør også (bættere mæ ta) festivalere i sommer!

Ja. Det var de konsertene jeg definitivt ikke skal på i høst.

Jarle Bernhoft er lur... (Surnadal 06)

Men jeg skal definitivt veldig på BigBang og bob hund på samfundet !

BigBang kommer med nytt album 9.mars og singelen ’swedish televison’ surrer på p3 nå og er nydelig! Nesten like nydelig som ’something special’. Men det skal litt til. Ikke sant IngridSiriKnut? ;) (BigBang spilte ’something special’ på Blæst 18.desember, det var et magisk øyeblikk!)




Vet ikke helt når bob hund slipper plate, men jeg skal hoppe og danse og synge og le. Masse!

Ellers har jeg veldig lyst til å få med meg for eksempel Kristin Asbjørnsen og Ingrid Olavadokkhuset. Og Skambankt og Marit Larsen (hun er jo søt, litt hvertfall…) på Blæst.


Kristin Asbjørnsen er kanskje en av de vakreste jeg vet om
(Surnadal 06)

Sånn for eksempel bare.
….og veldig veldig mye annet rart som jeg ikke har rukket å sjekke ut, og alt det som kommer til å dukke opp, og selvfølgelig alt det andre konsertlystne mennesker skulle ha lyst til å ha meg med på…

Oss glæ oss! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar