onsdag 17. desember 2008

Oppdatering

Vi er visst ferdige med det kalde, hvite jule-stemning-vinter-været. Vind og varmt og holke, nå! Fant ut i dag at BrukBar må ha samlet gamle, fine, gode stoler og sofaer en evighet før de kunne åpne nyplassen. Den oransje lampa utenfor gamle BrukBar er borte! (...å nei for tenk det er ikke jeg som har tatt den...) Blånissene i Blåfjell har kommet så langt at de tror det er nesten ok med Rødnisser og Rødnissemusikk. Slik er det tenkt. Det hang to BigBang-plakater på plakat-pålen på torget. Nå henger det bare en. (Altså, det er jo utsolgt enyways, bare slemt å minne på alle de som ikke har billett, men som gjerne skulle hatt, at de ikke har, så ja, jeg tok en...Dessuten er jo konserten i morgen!). BigBang i morgen. På Blæst. Gleder mei, tror jeg.
Julebrusskål

7 kommentarer:

  1. Juleølskål tilbake! Kos deg i kveld kjære, jeg vil ha full update i morra! ;)
    kos

    SvarSlett
  2. Thivses, i say!

    Morsomt at i samme innlegget nevnt "stjeling" frå det offentlege rom i to forskjellige samanhengar. Eg noterar meg det bak øyret, og passar godt på ølen min på fjorårsfesten:)

    SvarSlett
  3. Marthami! Jeg kosa meg nesten ihjel! :D BigBang er gøy! :D

    Knut: Dust.

    SvarSlett
  4. Haha, ååå så sinna:D
    Gla i deg

    SvarSlett
  5. Nei, eg var ikkje sinna. Eg skreiv det heile ganske utan sterke følelsar. Eg syns berre det du skreiv var morsomt, og påpeikte det.
    Eg må og få lov å spøke om at deke "gjømte" øla mi ein gong. Herlighet, det er lenge sia. Eller er dette heilt urimleg?

    SvarSlett
  6. :) Hehe, det er det faktisk. Lenge siden altså.
    Ja jeg er litt vittig innimellom.
    Du må bare spøke om det, for all del!
    Du vet jeg synes du er sjarmerende når du er på spritfylla ;P

    SvarSlett