tirsdag 30. desember 2008

Hæ?

Jeg har en hemmelighet. Heftig forkjølelse og 4 nattvakter på rad er egentlig litt dårlig kombinasjon. Otrivin, kleenex, paracet og ibux er my new best friends.

Jeg har en stemme som Tom Waits ville vært misunnelig på. Jeg har bommull i øra, mellom øra og en nese full av litt av hvert og alt.

I morgen er det nyttårsaften og jeg har en plan. Jeg skal inn til store, fine byen og finne Pappan og alle de fine meneskenene Pappan har funnet, og sove.

Føkk it. Alle save-the-day-redder-verden-finner-meningen-med-livet-sangene virker ikke.
Jeg må se Amelie.

Snakkes.
Godt Nyttår

2 kommentarer:

  1. Fine fine Marte med whiskystemma. Har fått en jeg og, forkjølelse, store mengder whisky og null søvn gjør susen. ;) Håper du får det fint i kveld! Puss

    SvarSlett
  2. Martefina:D Godt nyttår! Nydelig forsett,slæng mæ med på det,tjihi. 2009klæm.

    SvarSlett