torsdag 24. desember 2009

JUL?

Det er 23. desember og jeg har vunnet 30,- (og mangler 4 nisser for å vinne 500 000,-) på flax-kalendern.
Har heller trua på ALTERNATIV JULEKALENDER!  finfint :)

Jeg hører på samle-cd'n fra Peder Ås mens jeg leter etter en julesang som pappa hadde på kassett i biln, med Tre Små Kinesere og Cantus, som gikk sånn "glæde mæ te jul, glæde mæ te jul, glæde mæ som faan t jul!" Men internettet vil ikke at jeg skal finne den. Hm.

Er ellers sjeleglad for at noen har gravd opp hele parkeringsplassen til KBS, så ingen gidder å komme på julehandel her. Haddet det vært Trondheim Torg-stemning hadde jeg sannsynligvis blitt gal. Men nå er det juleferi, og på Byåsen er det masse lyd og Mummi-pepperkakehuset er pynta og Mummi sjøl har nisselue på og strømpene er hengt opp og vekkerklokka stilt til 'Snekker Andersen' og 'Tre Nøtter til Askepott'-
Jul :)




 Sånn så lille julaften-himmelen ut fra elgsetergt.

1 kommentar:

  1. God jul søteste Marte:) Kos dæ masse masse!

    og <3 Kråkesølv føræssn. Vi får håp på konsert til våren!

    Juleklæm

    SvarSlett