fredag 18. desember 2009

"alt som oppstår e milde nevrosa, æ lista mæ stille som ugla i mosa"


Nissesøstera går på skøyter på Tittjønna uti Resdal'n på Lucia-dagen i år.
Sjøl regna jeg nesten bort i Trondheim-byn på samme dagen.
(Mamma tatt bilde)


Har kjøpt albumet til Kråkesølv. Musikken er nesten like vakker som selve albumet. Seriøst, sånne album er grunnen til at jeg kjøper cd'er. Finfinfint!!!



Blir fortsatt gjemsøkt av gamle spøkelser, men mindre og mindre for hver dag som går. Takk gud for det.
Hva med deg Erkki? ;)

Martha og meg er favorittmatoroser (kanskje det var en hemmelighet) og var på BigBang.
Jeg får fremdeles gåshud av 'Long Distance Man'.

3 kommentarer:

  1. ...og lusekoftegutten i Kråkesølv over har gått på samme skole som deg. Så vet du det...

    SvarSlett
  2. Spøkelset mitt kommer innom titt og ofte for å minne meg på at det fortsatt er der enda..! Hjelp!

    SvarSlett
  3. Haha! Hvem har IKKE gått på NoFo liksom... Ehe.
    Tusen takk for flott cd foresten!

    Hm spøkelser altså.. Kur med kakao og Grey's funka dårlig, prøver ny kur med Scrubs og True Blood, funker adskillig bedre ;) Hehe!

    SvarSlett