mandag 8. juni 2009

I got bruises on my knees for you, and grass stains on my knees for you. Got holes in my new jeans for you. Got pink and black and blue

Jeg har begynt å lade opp til Øya. Chairlift blir kult og aller best når de spiller kanskje den søteste sangen jeg har hørt.




...apropos jordbær. Sist jeg tok bussen opp til pappan var det en dame som mista ei hel kurv med jordbær på gulvet. Bussen svingte og jordbæra trilla overalt. Merkelig syn. Jeg synes det var herlig komisk men jeg tror ikke damen var like enig...
Lukta godt gjorde det også.
hihi

2 kommentarer:

  1. Hei Marte,
    du vet at jeg er en store fan av dine side og jeg lese nesten alt du skrive her og hore pa musikken. Liker masse den siste "knees" sangen og har sagt til kjaeresten min at han skal singer dette og han gjort dette. Kjempefint!
    KLEM FRA Anne

    SvarSlett
  2. Hei Anne!
    Hyggelig og høre fra deg!
    Sangen er nydelig og du har virkelig en snill kjæreste :P
    Bandet heter Chairlift (arti bandnavn) og sangen heter Bruises. De skal spille på en festival som jeg skal på i august, gleder meg masse! :D
    (Sender deg en mail med masse oppdateringer ellers jeg ;))
    KLEM tilbake!

    SvarSlett