fredag 5. juni 2009

And there's no reason I should be like you

Pc'n min er sjuk. Så i går leverte jeg den på rep. (For 2. gang siden jeg kjøpte den, noe jeg gjorde i august... Er det noe med pc-bruk jeg ikke har fått med meg...? Synge nattasanger osv...?)
Så jeg gikk jeg på jobb. Så gikk jeg hjem fra jobb. Og fant ut at jeg hadde lagt igjen mobilen på jobb. I hele 18 timer var jeg nesten helt alene i verden, uten pc og mobil.
Som om ikke det var nok, har mp3-spillern min, Mr. Creative, vært i koma (en følge av sjuk pc og helt tomt batteri), så de siste dagene har gode, gamle, evigvarende og alltid like trofaste Mr. Discman vært tilbake i veska.
Noe som igjen følger til bare ett album om dagen. Dagens album var My Midnight Creeps sitt Histamin. Fantastisk.
Dumt at Mr. Burås stakk før jeg rakk å si at jeg tenkte at vi kunne gifte oss. Hrmf.


1 kommentar: