tirsdag 17. mars 2009

When the whole world’s coming down, and I’m not around. All I can do is play lalalala louder

Dagens verste:
Jeg fant drømmehybeln/-leiligheta på finn.no, og før jeg rakk og nyse, ble den plutselig merka som 'utleid'. Æsj.
Været. Slaps og sludd og hagl og regn og vind (og litt sol imellom bare for å erte) er kult ass. Helt sant. Hadde vært helt okei med vår nå...

Dagens beste:
En bitteliten, nydelig søt unge i en bil glisa og vinka til meg når jeg satt på bussen, når bilen og bussen stoppa for et lyskryss på tur inn til byn! (...og ei fantastisk setning ikke sant).
Når jeg venta på bussen ved Solsiden, sto det en mann utenfor Choco Boco og røyka og dansa med høretelefoner.
Fantastisk. Redda en crappy dag.

Ellers. Jeg hører på nyplata til BigBang. Første gjennomhøring var fantastisk. Nå er det helt ok liksom... Ikke helt 'Electric Psalmbook' liksom. Men for all del, gleder meg som en liten unge til Samfundet-konsert! :P
BigBang på myspace.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar