tirsdag 10. mars 2009

KOSMORAMA

Fine dager.

Jeg har kosa meg plenty. Bårdshaug er en trivelig plass å henge på. Nova kanskje desto triveligere. Aksel Hennie tar stor plass, og Bent Hamer er minst like sær og kul som en skulle tro. Morten er ganske gøy, og enda mere gøy etter gratis Nova-kaffe og fire esker Orps-drops.

Jeg så, blant annet: 'Delta', fin den, bare så synd jeg er fan av happy ending og teksting på norsk. 'The Wave', skummelt. Rett og slett. 'Chicago 10', kult, ganske enkelt. Jeg er fan av animasjonsfilm. 'Den du frykter', mest psykopatiske dansken jeg noen gang har sett, tror jeg. Ekkelt. Og utrolig bra. 'I've loved you so long', fantastisk. (Det er mulig jeg syntes det var så fantastisk fordi det endelig var en film med happy ending, og det var den siste filmen jeg så. Men den var utrolig bra!)

Dett var dett, et helt år til neste gang. Like greit kanskje. Direkte quote fra fjasboken til Siri:
"Siri dømte at jeg var på date med Bohdan Sláma og måtte rømme fra to bjørner i svømmehallen på Nova(!)"

Sjekk blogen til Martha, som skrev masse mer om Kosmorama.

Link til Kosmorama.

3 kommentarer:

  1. oss glæ oss til neste år! Men du, hvordan gjør du sånn link i navnet til folk. Får ikke til.

    :)

    SvarSlett
  2. Det gjær oss! ;)

    Du klikker på den jordkloden med ettellerannet på, ved siden av skifte-farge-på-teksten-knappen. Står 'link'. Ja. Trykk der å lim inn linken din. 'OK'. Så velger du 'edit HTML' istedet for 'Compose' så skriver du det det vil det skal stå mellom " > og < / a

    SvarSlett
  3. FANTASTISK!!!

    jeg fikk det til

    :)

    SvarSlett