mandag 25. juni 2012

Roskilde

Om ca 12 dager er jeg tilbake på Roskilde.
Det gledes noe helt vilt, selv om det bare er for en dag og ikke en hel uke.
Har bytta ut telt med hotell og Siri med Mamma.
Blir spennende!

I 2007 ble kameraet mitt stjålet så har jeg har ingen bilder derfra selv.
Dette fant jeg på google, bare for å illustrere forholdene.
Jeg tror jeg tok samme bildet ut fra Dagbladet og hengte på veggen.
Utrolig fascinerende.
























Fant et bilde fra min facebook som Heidrun har tatt. Er fra en av de dagene det var sol!
Vi var utrolig heldige med campen, var gjørme overalt, bortsett fra campen vår.
Flaks!


























I 2008 var det helt fantastisk vær. Varmen og sola var nesten for mye (men bare nesten).
Vi tusla i København, drakk kaffe, drakk øl og så blant annet Radiohead og Clutch.




























































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar