lørdag 30. april 2011

Elsk!

Funnet hos Brandos.

Jeg er ekspert på å fantasere opp behov for nye sko. Bare hør;
Mine grønne Dr. Martens holder på å gå i oppløssning.
Mine røde Dr. Martens er vonde å gå i og de knirker og var vel bare akkurat verd de 350,- de kosta på Fretex.
De svarte liksombootsene jeg kjøpte i vinter er rare og umulige og gå med på vinterstid.
Ergo, jeg har behov for et par svarte, lave boots uten snøring.
Dog, er ikke heelt sikker på om de er verd 1649,- ...

Noen som vil sponse?

Evt noen som vil kjøpe et par røde, halvhøye Dr. Martens som knirker?
Eller et par svarte, halvhøye liksomboots med snøring som ikke funker vinterstid? Leave a message! :P


Update. På Dr. Martens sine sider er de litt billigere, og de har de i brunt! Arti greier...

2 kommentarer:

  1. Å herregud og fader! Sånne vil jeg og ha! Og kanskje er det lov, i og med at noen tydeligvis har STJÆLT mine fantastiske grå dr.martens? jævlafittehoreihelvete. mission: nye boots.

    SvarSlett
  2. Sjelt? Fra Gunnar? Æsj.
    Du kan få mine røde :P
    Vi kan bestille ilag fra Dr. Martens sine sider!? Ja! Ja!

    SvarSlett