mandag 26. juli 2010

ROSKILDE (part two)

GORILLAZ



JOHN OLAV NILSEN & GJENGEN spillte for 4000 spinnville nordmenn og kanskje 1000 litt forvirra dansker ("men for fanden man, her er jo bare nordmenner!")
Fryktelig arti at å tenke på at de kom på 2. plass i Urørt finalen i fjor...

Patrioter!

Festivalmote: strømpebukse på hodet. Praktisk på dagen, beskytter håret mot sola, praktisk på kvelden når det blir kjølig. Ja.

Folk!


PATTI SMITH!
Jeg hadde gåsehud hele konserten og er så veldig imponert og facinert. Fantastisk!
Peder Ås, jeg tenkte på deg!

MUSE

THE NATIONAL
ÅH så vakkert!


Tok en runde gjennom publikum!


Så dro vi hjem igjen, forkjøla og støvete og så himla fornøyde!

1 kommentar:

  1. ...og da tenker jeg på Patti og deg. Ville delt den konserten med deg. Og The National kjøpte jeg for en måned eller to siden, så den regner jeg med også var bra.

    SvarSlett