torsdag 28. januar 2010

Fylt freia melkesjokolade med bringebær og yoghurt

...er sannsynligvis den beste sjokoladen som finnes. Sant ja?

Ellers, jeg bruker penger jeg ikke har på sko jeg ikke trenger. Uff, jeg har blitt sko-gal. Så pinlig.

De pengene jeg ikke brukte på sko skal jeg bruke på konserter, Thåström på lørdag, DumDum på torsdag, John Olav Nilsen og gjengen på fredag,

Og søte krølle-Ingrid på jobben sa; "Marrte" (hun er fra Bergen, derfor to r'er) "du måå bare høre på First Aid Kit. Det er drrit brra!!"
Også kom Martha og vifta med en billett til konserten de skal ha på Blæst, så da må jeg  dit å.
Og på myspace-siden deres står det  "We aim for the hearts, not the charts!"



3 kommentarer:

  1. Jo visst er den god, men gode gamle SoHo (som ikke finnes lenger, shame on Nidar) var enda bedre!:)

    SvarSlett
  2. Skogal,det lika æ :D Og John Olav &co! Glær sæ.

    SvarSlett
  3. kan du hjelpe meg med å forklare hvordan man legger ut youtubevideoer her på bloggen? får ikek til :p

    SvarSlett