mandag 10. august 2009

Röyksopp - So Easy / Hayao Miyazaki - Princess Mononoke

Arti at noen så Hayao Miyazaki sin 'Princess Mononoke' og tenkte "Hm, akkurat her hadde det vært kult med litt Röyksopp!" Arti at han tok de aller fineste klippa fra filmen (kanskje et av de aller fineste klippa i hele Miyazaki samlingen) og la Röyksopp på. Jeg synes det funka!





...men synes såklart at alle bør se 'Princess Mononoke' uten Röyksopp. De rare figurene med de rare hodene lager så utrolig bra lyd. Hihi!


Ellers; tar toget til Oslo og Øya i morgen.
Spenndede!

1 kommentar:

  1. Tenker å prøve å selge dem når de er tilbake fra fotoshooten! Så følg med ;-)
    Stoffet er kjempefint, det er fra farmors gamle hyttegardiner og jeg elsker det. Masse fine minner fra min barndom i det stoffet, derfor er det så fint å lage ting slik at det ikke bare blir liggende i en skuff! (har sikret meg et inrammet utsnitt som jeg har til pynt på veggen, hihi)

    SvarSlett