torsdag 17. juli 2008

...følger DU med...?

For de som følger helt ekstremt med, så har de kanskje lagt merke til at jeg har (egentlig nettopp nå, men la oss ikke ødelegge...) lagt til noen navn på musikk-link-lista mi! Som f.eks. Ane Brun, The Gossip og Clutch.

Hvorfor Ane Brun ikke har kommet på den lista før, aner ikke, bare ble sånn. For damen er fantastisk. Så såre og hjerteskjærende og fine og fantastiske tekster.

The Gossip er bare kult. Siri som sa jeg måtte høre på. Gossip består av tre stykker. To damer og en mann. Vokalisten, Beth Ditto, er, ifølge journalister kjempesvær. Jeg vil heller si at det bare ser ut som hun trives litt bedre med seg selv enn Paris og Amy. Hun har sin helt egen stil ut til fingerspissene, og gir fanden hva folk måtte mene om den! Og ja, musikken er kul den å! :P

Clutch er bare tøfft. Barske menn med skjegg og rutete skjorter, og ordentlig mørk råkkenroll stemme. Tøfft!


Og tilslutt et bilde. Som ikke har noenting med det som er skrevet ellers her. Det bare passer til hodet mitt akkuart nå. Derfor.
(Tok det i Bergen, etter at jeg så at Morten tok bilde av det. Unnskyld Morten...)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar