torsdag 8. mai 2008

Merkelig

I dag er det torsdag og vi slutter på skolen på lørdag. Ikke gøy.

MEN! Trondheim og Cabaret med Cabaret-gjengen i går! GØY!
Kalkstrand og Pinken i dag? GØY!

Også... jeg har begynt å tenke på sommeren, men sliter.
Roskilde? Hove? Quart? Øya? HJELP!
Storås og Pstereo er sikkert da... Blir gøy.

Og for de som skulle lure på sånne ting, jeg kommer til å flytte til Jakobsli til høsten! Litt usikkert med hvem, men siden jeg har flere som er halvt sikre, å to halve blir til en, må det da ordne seg...?

Nå skal jeg vaske skole mens sola skinner ute. Gø.. ehm... joda.. på folkehøgskole er ALT gøy! Heh

2 kommentarer:

  1. Marte marte marte. Sakna alt eg. Det innkludera deg.

    Veit du om nokon andre nofoarar som har blogg?

    Klemm

    SvarSlett
  2. knuttutknut
    Savne dæ å. :)
    Ane ikke flere som har blog æ nei
    klemm

    SvarSlett