søndag 2. desember 2007

...snart

Internettet på skolen suger. Mediarommet er bestandig fullt av folk. Jeg har kyssesyken og bruker all min energi på å være sosial, strikke og drikke te (evt. kakao). Slitsomt. (Derfor ingen bilder eller noenting på en stund).
Syting ferdig.
Oppdatering:
Snøen har kommet!
Jeg har vært på den første, ordentlig bygdafesten sida fjortissdagene. Eller, det kan jo også kalles en konsert. Bacon Backpackers (fra skolen) varma opp for Verdiløse Menn (fra Surnadal) på Torshall i Rindal. Fantastisk, hysterisk arti! :D
Vi har hatt høstfest på skolen, mange fikk besøk av foreldre og søsken og besteforeldre og foresatte. Mine foresatte var for anledningen Martha og Hege. Utrolig kosli med besøk! :)
Det jeg prøver å få fram er at jeg har tatt masse bilder, og disse bare ligger å venter på å komme på nett... Men de ligger også rimelig godt og hviler på harddisken min...
Oss fe sjå. Ta årna se ta!

Nå er jeg i store byen i Trondheim. Har verdens verste stemme, om det har med my sickness, eller en fantastisk konsert med Kent i går, og gjøre er uvisst! Men det var en veldig fiin konsert...  Og jeg brukte pengene jeg skulle bruke på kaffe og buss på t-skjorte... Synd den. Finefine skjorta... ^^,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar